Skallesei Skrevet September 13, 2010 Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 Har kjøpt meg en 2001 Audi A8 2,5TDI Quattro og lurer på hvor jeg finner den originale fabrikksmonterte forsterkeren som drar høyttalerne bak i bilen. Det er ikkeno bose crap i bilen så den er IKKE montert under CD-veksleren og TV-tuneren bak på førersiden. Stereoen er en såkalt Navi Plus... Skal bruke linjeutgangene som går inn til den til en ettermontert forsterker og sub. Siter 2001 Audi A8 2,5TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet September 13, 2010 Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 bose er vel forsåvidt ikke crap da.. Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skallesei Skrevet September 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 Finnes ikke verre skrot enn BOSE... For den som liker "grautete" loudness-lyd er det vel sikkert vel og bra men no skikkelig lyd er det ikke. Siter 2001 Audi A8 2,5TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skallesei Skrevet September 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 Meeen, det er bra for dem som har pengene til det og syns det er bra nok. Som faren min sier, hva skal jeg med noe bedre hvis jeg syns det er bra nok selv om de koster like mye. Tåpelig argument, men mange tenker slik. Siter 2001 Audi A8 2,5TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg