Wildzor Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Kjøpte meg en Vectra A igår og 1 km før jeg kom hjem lyste motorlampa. Lyste ikke på prøveturen og den halvtimen det tok å kjøre hjem. Jeg trykka på bryteren for varme i bakvinduet og lampa slukket etter 5-10 sek.. Fikk også opp lampa for airbag.. denne går av og på litt av seg selv.. Hva kan være årsaken til dette? Er min første opel så har ikke så mye kjennskap til disse bilene. Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 kjør til nærmeste forhandler når den lyser og få sjekket det! kan være mye rart Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Like greit å gjøre det selv helt gratis vel? http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/fault_codes.htm Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet September 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Takk for svar! Skal se om jeg klarer å finne ut av det selv før jeg gjør noe annet. Men hvordan er det å kjøre så lenge lampa lyser? Skal kjøre et godt stykke imorgen og tirsdag.. Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet September 13, 2010 Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 det går an og kjøre, men anbefales og ikke gjøre det, da den går inn i et slags nødmodus og går dritt:D Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet September 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 Bilen går jo dritt uansett siden jeg er vandt med s4'n ;) Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet September 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 Ettersom batteriet tapet seg for strøm på vei hjemover igår så bytta jeg dynamo idag.. Ble da kvitt motorlampa og airbag lampa. Kan dette være synderen? Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet September 14, 2010 Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 jepp! motorlampa lyser vist den lader for lite eller for mye Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg