hallvardr Skrevet September 10, 2010 Rapporter Share Skrevet September 10, 2010 Må inn der og stramme noen skruer og trekke kabler. Noen som har gode tips på hvordan en får de av uten å ødelegge de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet September 10, 2010 Rapporter Share Skrevet September 10, 2010 bare å trekke rett opp;) jeg syns det er lettest og skru av det lille panelet helt i front (to skruker, mener jeg å huske) for så å dra panelet på innsiden av døra oppover fra front og bakover. Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet September 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2010 bare å trekke rett opp;) jeg syns det er lettest og skru av det lille panelet helt i front (to skruker, mener jeg å huske) for så å dra panelet på innsiden av døra oppover fra front og bakover. Jess jeg har fått av plasten nede, litt dårlig forklart av meg. Det er den mellom døråpningene jeg mener, dvs den som skjuler bilbeltet og skruene til bakdøren. Har ikke helt turt å ta i skikkelig da jeg ikke vet helt hvordan det er festet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet September 10, 2010 Rapporter Share Skrevet September 10, 2010 åja, den ja. var vel litt kjapt svart fra min side også:P nei, det er jeg faktisk ikke sikker på, må si jeg vel egentlig lurer litt på det samme selv da jeg tenker å montere høytalere i bakdørene. Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreKK Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Si ifra om noen finner ut av dette. Lurer på det samme.. Siter 1999 Audi A4 1.8 Turbo Quattro Avant 2007 Aprilia RS 125 FP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen90 Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Har ikke gjort dette selv, men fant dette bilde; Siter - Audi a4 1.8 TQ 2003 X Audi A4 1.8 1996 (Solgt) X Mazda 323f 1.8 16v 1990 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet November 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2010 da har jeg tatt av disse noen ganger, enkleste er å begynne på toppen der de er festa med to klips, så bare dra de av egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg