lervik90 Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Det gjelder justerbart senkesett til en Golf 2. Jeg har sett på norskbildelesenter.no, men jeg vil ha noe billigere enn det. Vet noen hvordan kvaliteten er på billige just. senkesett til ca. 3-4000kr? fant på http://www.hovwdiaudi.dk. Er det stivhet det går i? Og hvor mye senk synes dere jeg bør ha? Jeg har 40/40 nå men synes det er litt lite egentlig.. vil ha litt mer.. hehe Takker for svar på forhånd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet September 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Hva med dette? http://www.hovwdiaudi.dk/xProductCatalogue/productDetails.aspx?id=952100V&Group= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 4 Lapper er jo billig for justerbart da.. Kjøp ivei! :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet September 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Men vet du noe om kvaliteten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildstyle Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 så vidt jeg vet er parts og retard de beste på senk til enkelte bilmerker i Norge. og volkswagen er blandt deres spesialiteter. her finner du justerbart fra 2500,- og opp til 9000,- til din bil :) http://www.partsandretards.no/webshop/category/6387 Siter 1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0 1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 10, 2010 Rapporter Share Skrevet September 10, 2010 Hvorfor er det om å gjøre å kjøpe billigst mulig senkesett? :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet September 10, 2010 Rapporter Share Skrevet September 10, 2010 ligg unna drittsettene på partsandretards!! spar heller penger til et litt dyrere!!! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet September 10, 2010 Rapporter Share Skrevet September 10, 2010 ligg unna drittsettene på partsandretards!! spar heller penger til et litt dyrere!!! hvor har du dette fra? kjenner mange som kjører med senkesett fra dem. en med en golf 3 1.8 med det billigste coilovers fra parts and retards å der funker som faen.. anbefaler kjøp derifra.. mange på bimmers som bruker det å Siter x:97 Toyota Celica t20 1.8 x:98 Toyota Avesis 1.8 x:99 BMW 320ci E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 10, 2010 Rapporter Share Skrevet September 10, 2010 (endret) Tja, om det funker som faen spørs hvor lavt du skal gå det :) En kamerat av meg handla et FK AK-sett fra Håkon (før det offisielt ble parts and retards) for to år siden akkurat. Jeg eier den bilen nå, vi har kjørt ca 45k på senkesettet, det er lett å få løst (gjennomgått to Oslo-vintere), lekker ikke, relativt komfortabelt på høy bil og utsalgsprisen var det ingenting å si på (han ga vel 3k for det mener jeg å huske). Minuset er at det ikke går veldig lavt, spesielt bak, og når det står i bånn er det ikke veldig godt å kjøre med.. Det er mykt, og bouncer veldig - men hva kan du vente å få til 3 lapper? :) Verdt prisen så absolutt, men ikke la gjerrigheten styre når du velger senk :) Håkon er det ikke noe problem å handle av.. Endret September 10, 2010 av eiriksmil Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 10, 2010 Rapporter Share Skrevet September 10, 2010 Jeg spør trådstarter så enkelt som hva er du ute etter av senken din? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 10, 2010 Rapporter Share Skrevet September 10, 2010 (endret) ligg unna drittsettene på partsandretards!! spar heller penger til et litt dyrere!!! DU ville ha det billigst mulig, og jeg har ikke hört fra andre enn deg at dette "drittsettet" er for mykt pä tilsvarende biler. Ja, er nok ikke det stiveste, men det er ikke prisen heller. Endret September 11, 2010 av henne Vær saklig... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet September 11, 2010 Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 Hvorfor er det om å gjøre å kjøpe billigst mulig senkesett? :) for å ikke kaste bort penger unødvendig vel hvorfor betale 12 lapper når 4 lapper gir det samme utseendet på bilen Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet September 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 Jeg spør trådstarter så enkelt som hva er du ute etter av senken din? Jeg vil bare ha en lav bil som har litt stivhet. Jeg ser ikke etter noe dyre greier til den lusne bilen min. Vil bare ha litt mer senk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Ikke sant:) Da duger VMaxx, JOM, Supersport og alle disse billigmerkene mer enn bra nok. TA-Technix er ikke like stivt, men jeg syns det er et sett som er mye bedre å kjøre med enn f.eks VMaxx. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 for å ikke kaste bort penger unødvendig vel hvorfor betale 12 lapper når 4 lapper gir det samme utseendet på bilen Fordi utseende ikke er alt... Noen av oss verdsetter faktisk holdbarhet og komfort og :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg