Viffer78 Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Hei. Har problemer med viften i varmeapparatet på min 03mod Volvo V40 1.6 Først gikk viften kun på stillene 4 og 5 (altså på maks og kunne heller ikke skrues av) og neste gang vi skulle bruke bilen var viften "død" Mistenker motstanden er ødelagt,men volvo kunne ikke svare meg uten en diagnose test. (Har også sjekket sikkringene etter viften døde,men de er like hele) Noen som har vert bort i lignende? Mottar svar med stor takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW2010 Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 HJELPPPPPP.... Har problemer med fuskin, har begynnt å hate bilen min...!!! har byttet olje- filter,, plugger, 3 koiler, lamdasensorer og feilen er der fortsatt.... Den dritten begynner å fuske når bilen blir varm etter 20 min....! det er en BMW E46 1999mod 320i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg