thor_no Skrevet November 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2010 har lykter og grill til jetta. litt usikker på hvor bra grillen er så det må jeg evt. sjekke opp om det er aktuellt for deg. har også dørhåndtak.... Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet November 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2010 noen fler som lurer på hva jeg har uten å skulle ha noe? begynner å bli litt lei av folk som bare skal "sparke i hjula" uten å skulle ha noe. skulle det være så at du virkelig trenger noe og kjøper er det bare å komme igjen. si meg hva du vil gi og det kan godt hende at vi blir enige.... hvis noen synes det jeg mener er en passe pris er for dyrt så forventer jeg å høre hva de mener er passe pris! så langt har jeg ikke solgt motorer, gearkasse, grill, lykter og dørhåndtak.....:fire: har faktisk litt jobb med å finne frem ting folk til slutt ikke gidder å fullføre en handel med! vel det var dagens oppgulp, godt å få det ut av systemet!:hellothere: Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2010 oppdatert litt priser og slikt.... se : http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=25903197 gikk et 2 dørhåntak til levanger men jeg har flere igjen. disse er dog uten nøkler. Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Desember 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2010 var det takluke på bilen(e)? og hvist det var det, var det en slik vindavstøter på den? Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet Desember 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2010 Har du en framfanger med bjelke/ venstre framskjerm til meg? Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn_M Skrevet Desember 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2010 Har du soltak med tilt som passer på Golf 2? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2010 Har du en framfanger med bjelke/ venstre framskjerm til meg? sorry de er solgt.... har heller ikke soltak thor Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Panz0r Skrevet Januar 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2011 Hallo, du har ikke sotede baklykter til Golf 2? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2011 (endret) tr Endret Februar 3, 2011 av thor_no tilbud trekkes midlertidig..... Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2011 da gikk resten med unntak av motor og gearkasse. da er det omsider mulig å bevege seg på garasjeloftet!. er det noen som trenger 1.6l motor og 4 tr gearkasse gi meg et bud! har også 1.8l motor til audi 80 som skal selges. gi bud Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg