stormikoppen Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Hei, Akkurat funnet meg en 99 Avant TQ. Den er i god stand, men det irriterer meg litt at rattet er litt skjevt, dvs null utslag gir svakt svingutslag. Er det en lett fiks? k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusN Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Trekker den også mot den ene eller andre siden når du slipper rattet? I så fall bør den til forstillingskontroll. Sjekk med det samme etter andre tegn på kollisjonsskade. Siter '95 Subaru Legacy 2.0 GL '99 BMW E39 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stormikoppen Skrevet September 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Hei, Neida. Den er fin og stabil. Det er bare at null eller "rett frem" er noen grader "feil"! Tror neppe den har vært skadet! k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 koble fra batteri, skru av airbag fra baksiden. 2 skruer. koble fra airbagen, skru av rattet og sett det i riktig stillig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oaa Skrevet September 16, 2010 Rapporter Share Skrevet September 16, 2010 "noen" grader feil er mye mindre enn å ta av rattet og "snu det". Kom deg på forstillingskontroll og drit i å "snu" rattet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 16, 2010 Rapporter Share Skrevet September 16, 2010 Kan jo være forstillinga er justert og dem ikke har giddi å justere etter rattet? Fort gjort og fikse det! Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stormikoppen Skrevet September 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2010 Bilen har fulgt alle servicer, og byttet flere deler i styresystemet. På siste service har de hatt av rattet i forbindelse med feilsøking. Bilen er litt nyere enn de A4'ene som Haynes omtaler. Noen som vet hvordan jeg fjerner rattet? Er et de to skruene bak rattet, og hvilken dimensjon er de? Synes de ser ut som torx? k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet September 20, 2010 Rapporter Share Skrevet September 20, 2010 Bilen har fulgt alle servicer, og byttet flere deler i styresystemet. På siste service har de hatt av rattet i forbindelse med feilsøking. Bilen er litt nyere enn de A4'ene som Haynes omtaler. Noen som vet hvordan jeg fjerner rattet? Er et de to skruene bak rattet, og hvilken dimensjon er de? Synes de ser ut som torx? k Trenger du mange svar? Jeg har beskrevet akkurat det du må gjøre. Og ja det er torx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stormikoppen Skrevet September 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2010 Ser ut som jeg trenger tre... Det jeg lurte på var hvilken dimensjon torx'en var! k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SqEeCkY Skrevet September 21, 2010 Rapporter Share Skrevet September 21, 2010 Ser ut som jeg trenger tre... Det jeg lurte på var hvilken dimensjon torx'en var! k Bare å prøve det?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg