danhan Skrevet September 2, 2010 Rapporter Share Skrevet September 2, 2010 (endret) hei har en ford focus 1.6L 99mod zetec-se som jeg har lyst å få litt mere hk/lyd ut av tenker først og framst på ny eksos å luftfilter kit,men har lest at noen powerfilter ødlegger LMM.. har å lyst på nye felger min 17" vet at det ikke er rare effekten man kan få ut av denne bilen uten store inngrep,men går vgs kjøretøy å har hobbykvelder som jeg har lyst å skru litt på denne får fun å sånt.. dette er min første bil. e åpen får alt av tips å triks som ikke svir alt får mye i lommboka Endret September 5, 2010 av danhan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samoz Skrevet September 5, 2010 Rapporter Share Skrevet September 5, 2010 En kamerat hadde en sånn en, han staket ut katalysator, og den gikk veldig greit til og være en 1600cc motor. Den gjorde omlag 195 km/t, og da var det ikke mer og hente, husker også at den gjorde 160 på fult på tredje gir! :) Siter Audi 100 2,3 Avant Quattro prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danhan Skrevet September 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2010 En kamerat hadde en sånn en, han staket ut katalysator, og den gikk veldig greit til og være en 1600cc motor.Den gjorde omlag 195 km/t, og da var det ikke mer og hente, husker også at den gjorde 160 på fult på tredje gir! :) tar man bort katalysator så blir det en 2er feil på eu godkjenntinga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samoz Skrevet September 5, 2010 Rapporter Share Skrevet September 5, 2010 tar man bort katalysator så blir det en 2er feil på eu godkjenntinga? Ja, det er klart, men sist jeg sjekket, er det 2 år mellom hver PKK ;) Men, skal du ha den til og gå bedre, er det meste annet like "ulovlig" og.. Siter Audi 100 2,3 Avant Quattro prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 6, 2010 Rapporter Share Skrevet September 6, 2010 Focusen går ikke bedre i det hele tatt ved å "åpne" katalysatoren. Snarere tvert i mot. Har testa med stoppeklokke. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loffus Skrevet September 13, 2010 Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 synst de er idoti å ødelegge en katalysator som koster ca 5 lapper for en ny en... og den går ikke gjennom eu pga mor mye avgass. på en standar focus mk1 så bytt ut luft filteret te kn. e har de og vil anbefale på de sterke.. og kansje bytt ut bakpotta men husk at de er riktig størelse... stylingtips ja... kansje frontleppe te ca 1500,- og en bakleppe te så å sei samme pris. kansje noen sideskjørt? mye man kan gjere vist man legger litt arbeid i de... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samoz Skrevet Oktober 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Focusen går ikke bedre i det hele tatt ved å "åpne" katalysatoren. Snarere tvert i mot. Har testa med stoppeklokke. Merkelig det, for denne jeg var borte i gikk bedre. Siter Audi 100 2,3 Avant Quattro prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Merkelig det, for denne jeg var borte i gikk bedre. Rompe-dyno og realiteten er 2 forskjellige ting.Mere lyd og aktiv kjøring kan få folk til å tru det meste ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg