stan2 Skrevet August 31, 2010 Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 Hei tenkt til og bytte motor til 2 liter gti 8v men så er girkassa gåend desvere på den passer 1,8 kassa over på den da? eller hva kan jeg gjøre pga bilen min bruker så jævlig så den motorn skal vekk:P håper det er noen som kan det her:) mvh Stian Nordhagen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stan2 Skrevet August 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 seriøst noen som vet krise! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet August 31, 2010 Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 og du tror en 2liter bruker så mye mindre? ser ut til at kassene passer over, men du vil få en annen utvekslinge... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stan2 Skrevet September 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2010 (endret) og du tror en 2liter bruker så mye mindre? ser ut til at kassene passer over, men du vil få en annen utvekslinge... jeg tror nå den ikke bruker en kvart tank på en halv time men golfen kvelda i går så nå får den ikke bensin tror det er bensin pompa;) det er bra at kassa går over skal skaffe meg 2 liter kasse senere;) får dele bil 1992. mod golf 3 dørs delebil gti seff:P Endret September 1, 2010 av stan2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg