cheokeee Skrevet August 30, 2010 Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 Jeg har kjøpt lyktebøyle og skal montere ekstralykter på min 2010 modell Vito. Går det greit å gjøre det på gamlemåten å bare hente seg styrestrøm fra di originale fjernlysene når jeg skal koble opp strømmen , eller vil jeg få en masse feilmeldinger da? Har hørt at på noen nye biler så må dette gjøres på verksted slik at hjernen i bilen får programmert at det er kommet ekstralykter på bilen. Siter 2007 Nissan King Cab Navara 2004 mod BMW 520 ia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheokeee Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Nå er lyktene og bøylen montert:-) koblet meg opp på gamlemåten med rele og styrestrøm fra fjernlysene, og det fungerer utmerket uten noen feilmeldinger. Siter 2007 Nissan King Cab Navara 2004 mod BMW 520 ia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg