hallvardr Skrevet August 26, 2010 Rapporter Share Skrevet August 26, 2010 Fikk kjøpt ett s line ratt fra ebay, men det ble raskt stopp da jeg skulle ta av mitt. Er det en meget stor torx som skal brukes der? Leste på et annet forum at noen hadde brukt en stor umbraco Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet August 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2010 Fikk kjøpt ett s line ratt fra ebay, men det ble raskt stopp da jeg skulle ta av mitt. Er det en meget stor torx som skal brukes der? Leste på et annet forum at noen hadde brukt en stor umbraco Fant ut at det var en 12 kantnøkkel str 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet August 27, 2010 Rapporter Share Skrevet August 27, 2010 En slik xzn bits du må ha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet August 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2010 (endret) En slik xzn bits du må ha? Bare så synd at rattet ikke passa... Noen som vet om en oversikt over størrelser på huller på rattet og hvilke årsmodeller som har hva? Endret August 27, 2010 av hallvardr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankyboij Skrevet August 28, 2010 Rapporter Share Skrevet August 28, 2010 Jeg og har lyst på det, men har ikke funnet noen til salgs :s Siter Audi A4 B6 TsQ - Volvo V70 (solgt) - Audi A4 B5 TQ (solgt) - Volvo 440 (solgt) - Volvo 460 TIC (solgt) - Volvo 460 (spiker) - Volvo 242 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet August 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2010 Jeg og har lyst på det, men har ikke funnet noen til salgs :s kan sannsynligvis kjøpe det jeg har om det passer. hullet på dette har en diameter på ca 2,1cm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankyboij Skrevet August 28, 2010 Rapporter Share Skrevet August 28, 2010 Pris ? Airbag? Siter Audi A4 B6 TsQ - Volvo V70 (solgt) - Audi A4 B5 TQ (solgt) - Volvo 440 (solgt) - Volvo 460 TIC (solgt) - Volvo 460 (spiker) - Volvo 242 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet August 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2010 Pris ? Airbag? Om jeg finner ett nytt ratt med airbag skal jeg selge det komplett. Om jeg bare finner ett ratt uten airbag beholder jeg airbagen og kan evt selge selge rattet. Jeg skal lete denne uka så kommer jeg tilbake til deg. Det er forøvrig i veldig god stand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet September 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23854864 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 7, 2010 Rapporter Share Skrevet September 7, 2010 Vanskelig dette med sportsratt til disse bilene. 95-97.5 har en type ratt 97.5-99.5 har en annen type 99.5-> har en tredje type Ratt fra 97.5-> vil ikke passe på de bilene fra før 97.5. Eller, du kan få de til å passe med en adapter. Men airbag kontakten og sleperingen er forskjellig og så vidt jeg fant ut så lar deg seg ikke bytte om. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg