AndreKK Skrevet August 26, 2010 Rapporter Share Skrevet August 26, 2010 (endret) Fin og nesten ubrukt Pioneerspiller til salgs! Kjøpte den ny på BilXtra for 1700 for rundt en måned siden. Grunnen til at jeg selger er fordi jeg må ha tak i storebroren 4200DS pga. fler RCA-utganger (denne har bare én). Spilleren spiller veldig klart på dynaBellene mine og er veldig deilig i å høre på. Har du en bra basser og forsterker leverer den også bra signaler til disse! Spilleren fremstår som ny og har ingen riper. Dessverre kastet jeg eske og kvittering med en gang jeg fikk den, og brukermanualen er noe slitt ;P Mer info om spilleren: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=7691&katid=2&mid=m436&id=&vn=736 Hadde tenkt meg rundt 1000,- for den, men bud er også lov :) Kan ta kontakt her, andre.krosby92@hotmail.com eller 47820350 På mobilen er jeg tilgjengelig fra 07-23, så det er nok best ;) Endret August 26, 2010 av AndreKK Siter 1999 Audi A4 1.8 Turbo Quattro Avant 2007 Aprilia RS 125 FP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg