Gå til innhold

Bra utpigga piggdekk på felg - 4x100 - 400kr

Ranger emnet


mazdak

Anbefalte innlegg

Nå siktet jeg mer til sporene. Uansett så har jeg brukt dem 1 vinter, og de funket helt fint for meg. Personlig synes jeg det bare er oppskrytt at dekk uten pigger er dårlig.. Snakker da av egen erfaring såklart.

 

er du sinnsyk?! piggdekk som piggene er dratt ut på = lovlig som sommerdekk! er like lite lovlig å dra ut pigger på piggdekk å bruke dem på vinteren som å kjøre med sommerdekk på vinteren! folk som tror piggdekk uten pigger funker bra på noe som helst føre burde ikke hatt lappen!!

Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang)

Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html

x anntal golf 2'ere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du sinnsyk?! piggdekk som piggene er dratt ut på = lovlig som sommerdekk! er like lite lovlig å dra ut pigger på piggdekk å bruke dem på vinteren som å kjøre med sommerdekk på vinteren! folk som tror piggdekk uten pigger funker bra på noe som helst føre burde ikke hatt lappen!!

 

Jeg tror ikke.. Jeg vet det funker! :) har som sagt kjørt bilen 1 vinter / 8000km på disse dekkene fint.. Uten problemer. Skal ikke se bort i fra at jeg gjør det igjen en gang jeg mangler piggfrie vinterdekk.. Men om det er ulovlig eller ikke vet jeg ikke.. Så skal ikke uttale meg noe der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke.. Jeg vet det funker! :) har som sagt kjørt bilen 1 vinter / 8000km på disse dekkene fint.. Uten problemer. Skal ikke se bort i fra at jeg gjør det igjen en gang jeg mangler piggfrie vinterdekk.. Men om det er ulovlig eller ikke vet jeg ikke.. Så skal ikke uttale meg noe der..

 

piggdekk uten pigger har ingenting på vinterføre og gjøre!!

 

enig commondous! er skremmende at folk faktisk er så kortsiktige i tankegangen og får seg til å gjøre slikt. ønsker deg lykke til med egenanndelen når du kommer i en alvorlig ulykke med de dekka på bilen ;)

Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang)

Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html

x anntal golf 2'ere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår