flums Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Ingen som kan låne flums en bil imorgen? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Originally posted by flums Ingen som kan låne flums en bil imorgen? :D OK... break it, you buy it. PS: den er broken, så du skylder meg cash. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Joda, Philip.. du kan låne min.. bare å si ifra... Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flums Skrevet Februar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Tja, tenkte kanskje ikke på en ford :D Fikk tak i en bmw så var litt flaut å kjøre den men men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flums Skrevet Februar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Originally posted by Hawkon OK... break it, you buy it. PS: den er broken, så du skylder meg cash. Fikk litt lyst til å modifisere på posten din men skal la være :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Du kan få låne russebilen min hvis du fikser døra, skifter viftereim og kjøper ny cd-spiller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Du kan låne den til meg i stedet for tommy så kan jeg kanskje prøvekjøre den også i tilfelle jeg kanskje ville kjøpe den... :ass Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg