TransMedia Skrevet August 25, 2010 Rapporter Share Skrevet August 25, 2010 Det er noen år siden sist en Piazza var til salgs, og nå er en original turbo lagt ut på FINN: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23979410 Bilen er en pre-Lotus, men det er ikke nødvendigvis noen stor ulempe. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet August 25, 2010 Rapporter Share Skrevet August 25, 2010 Litt rart å tenke på. Min ungdomstids biler og gti-biler nærmer seg veteranstatus. Tror jeg begynner å bli gammel! :D Da jeg var ung, sprek og dum så jeg en slik på Grynerløkka og lurte fælt på hva dette var for sær bil. Sjelden da, sjeldnere nå. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2010 Da er visst annonsen slettet, den siste prisen oppført var på 20000,-. Får håpe den ble solgt og at den nye eieren lager en tråd her! :) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet September 8, 2010 Rapporter Share Skrevet September 8, 2010 (endret) Litt sent ute her da jeg ikke er så mye på forumet her for tiden, men jeg har bilder av hvordan den var i februar '09. Ser ut som den har fått gjennomgå litt siden den gang... Veldig merkelig annonse forresten. Han har jo kopiert tekst og noen bilder fra gatebil forumet. Er heller ikke en turbo utgave. Endret September 8, 2010 av Jan Einar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2010 Er vel en turbo iflg Statens Vegvesen, men ingen Lotus nei... 84-modell med 141 hk. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet Oktober 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2010 (endret) Hmmm... ny annonse ute. Samme eier. Har fikset feilen som var. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24700369 Endret Oktober 3, 2010 av Jan Einar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg