Mr_No_Name Skrevet August 23, 2010 Rapporter Share Skrevet August 23, 2010 jeg skulle så gjerne ha sett igjen en gammel ford som min bestefar solgte tidlig på 80 tallet..problemet er at jeg ikke har værken nav eller nr til han som kjøpte den..å alle som hadde noe greie på det er desverre ikke lengere iblant oss... Noen som har no tips^^ Bilen ble solgt på kongsvinger og var en eldere ford pickup..1920++modell tipper jeg.. Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet August 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2010 ingen tips..eneste jeg vet om karen som hntet den var at han jobbet på kjeller Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet August 27, 2010 Rapporter Share Skrevet August 27, 2010 kan jo prøve å ta en tlf til biltilsynet. jeg forsøkte å spore opp en bil selv for et år siden, men kom desverre ingen vei da jeg ikke hadde hverken regnr eller korrekt stavemåte på etternavnet til han ene jeg visste den hadde vært registrert på Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet August 27, 2010 Rapporter Share Skrevet August 27, 2010 classic skrev: kan jo prøve å ta en tlf til biltilsynet. Ingen vits i å ringe til biltilsynet, det er bare en fyr som driver med sånn teletorg greier på si. Men Statens Veg Vesen derimot (SVV) kan kansje være mere behjelpelig med slikt. Men over til trådstarter, om du har reg # eller VIN # så kan du jo sjekke med Amcar om dei har den i sine registere Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg