ac\dc Skrevet August 22, 2010 Rapporter Share Skrevet August 22, 2010 Hvem selger deler til viking norweld mig sveisapparat? Trenger delen som holder hylsen på pistolen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
14269 Skrevet August 31, 2010 Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 ....altså svanehalsen. Jeg er også på utkikk etter samme del til min Viking Mig. Alternativet er å finne en annen med samme gjenger... Eller bygge om til Euro-kobling. har du funnet deler som passer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
14269 Skrevet September 3, 2010 Rapporter Share Skrevet September 3, 2010 ...da fikk jeg sporet opp et firma i Norge som hadde slangepakke til Norweld Viking Mig, kjøpt på tidlig 80-tallet. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MuertE Skrevet April 25, 2011 Rapporter Share Skrevet April 25, 2011 ...da fikk jeg sporet opp et firma i Norge som hadde slangepakke til Norweld Viking Mig, kjøpt på tidlig 80-tallet. :-) Da har jeg fått det samme problemet trenger den hylsa,har du flere ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg