DynaCore Skrevet August 21, 2010 Rapporter Share Skrevet August 21, 2010 (endret) Hei Har en 2002 Passat 1,9tdi Highline. Har et problem med kjølevæske/varmeapparat. Får ikke varme i varmeapparatet, tempmåleren i bilen er 90c ved kjøring. Forsvinner ikke vann, og det er ikke vann i motorolje og omvendt. Kjører jeg med toppa på vanntanken på, blir det et helvettes til trykk, dette gjør at det lekker fra en slange på bakparten av motoren. Forsvinner da kanskje 1 liter i uka ved normal bruk.. Kjører jeg med toppa av, forsvinner det ikke vann og det skapes heller ikke "trykk". Kan det være toppakning? Også et problem med baklysene. De lyser som normal visst lysbryteren står rett opp, altså slik at det kun er kjørelys og ikke lys i instrumentene. Men slår jeg over til feks parklys eller slik at det blir lys i instrumentene lyser ikke baklysene, kun bremselys... Endret August 21, 2010 av DynaCore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet August 21, 2010 Rapporter Share Skrevet August 21, 2010 skal være et helvetes trykk.. Min og lekker sikker på samme plass som din, men varmen fungerer for det.. min er 00mod, men ikke facelift.. Har nesten identisk motor. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg