Wiseguy Skrevet August 18, 2010 Rapporter Share Skrevet August 18, 2010 Hei, jeg har gått til anskaffelse av en Ford Mondeo'01 modell. Bilen kom med Xenon nærlys og med halogen langlys. Jeg lurer da på om jeg kan kjøpe Xenon langlys uten å måtte gjøre noen oppgraderinger. Er det bare å ta ut Halogenpærene, og putte xenon pærene der halogenpærene var? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 19, 2010 Rapporter Share Skrevet August 19, 2010 Det heter seg at det ikke er lovlig å ettermontere xenon, men siden det bare er fjernlys, og du allerede har i nærlysa, vil det neppe skape problemer med godkjenning. Det er bare å sette inn i original sokkel ja, så følger det med plugger til originale ledninger. vvme.com skal vel være blant de billigste på dette. Og kjøp 4300k, da får du det beste lyset. Det er den fargetemperaturen bilprodusentene bruker. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wiseguy Skrevet August 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2010 Ok, takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg