bevas Skrevet August 16, 2010 Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 Har en V70 2001 som lager mye ulyd(klunk/klank:-) i front når jeg kjører i fartshumper ujevn vei. Virker som det blir mindre og mindre ulyd når jeg har kjørt en stund. Noen som har peiling? Vært slik en stund nå og det starter å bli flaut da folk på gata snur seg:shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet August 16, 2010 Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 Stabstagforinger kan det være. Sjekk for slakk i forstilling. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bevas Skrevet August 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 Vet du om det er dyrt å skifte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet August 16, 2010 Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 Kommer an på hva det er slakk i :-) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 16, 2010 Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 Enten linkestag eller stabstagforinger Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bevas Skrevet August 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2010 Takk for svar. Det var ytre bærekule på ene siden og indre bærekule på andre siden. En del rimeligere en jeg hadde fryktet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg