golf_IV Skrevet August 15, 2010 Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 Har en audi 90 quattro 2,3 som jeg selger i deler er beige skinn interiør, ikke hull i førerstol. førestolen er elektrisk!. er komplett med elektriske vinduer og det man trenger for ombygging til elektriske vinduer. 4000kr bud rs2 look a like front fanger, rs2 front lykter tåkelys blinklys samlet pris på dette 2600kr sideskjørt til sedan 500kr begge sider. momo thunder hvite felger, 17x8.5. et er jeg usikker på, har papirer på felgene. komplett 2,3ng motor med relativt ny clutch 2500kr senke sett med dempere 1000kr med papirer. resten av understell 3000kr bud, begge traverser med alt som står på. bremser mangler bare støtdempere på understellene så er dette komplett. alt selges samlet uten om hvite felger for 10 000 til den som er kjapp! får du med karroseri om du ønsker dette og, har en god del andre interiør deler. nesten komplett dette og med elektriske heiser etc. girkasse uten skraping i 3gir, 2500kr bud noe du lurer på eller ønsker og kjøpe kontakt meg på Mail: Danielmeye@gmail.com Tlf: 45220085 eller pm Siter audi 100 2.2 quattro chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge xmerce 190e x2 xnissan 200sx s13 xAudi 90 quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg