driftking1 Skrevet August 14, 2010 Rapporter Share Skrevet August 14, 2010 Hei :) jeg har da en Volkswagen golf 3 1.8l som skal gjørest litt med.. Kan bynne med noen bilder fra før jeg bynte :) Jeg har holdt på og tatt litt rust nå da, sann som skjermene framme er tatt og jeg holder på med buene bake nåå . Bilen har vert lakka med svart bengalakk som dere ser, men den er nå pusset vekk og bilen gjøres klar til lakkering. For tiden nå så holder jeg på og sparkle og pusse litt for og få karoserriet klart til grunning. :) Fremtidige planer nå ; emblemfri grill * kjøpt ny clutch * ikke kjøpt nye fjærskåler * ikke kjøpt nye sideblinkers * kjøpt nye dørlister * muligens bare beholde dem . fjerne streamer i bakruta * gjort fjerne golf emblem * gjort fjerne bakre eksos skal ha DTM dual tip * ikke gjort nytt emblem på bakluka, ( svart vw ) * ikke bestilt trekke opp igjen tak og takluke ( bestilt trekk ) * bestilt trekk men har ikke bynt og trekke.. Planen er da og få en kombinasjon mellom svart og blå .. siden bilen blir lakket i blå tenkte jeg at jeg skulle ha litt svarte detaljer :) Bilder av bilen kommer underveis! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg