Sirevåg Skrevet August 13, 2010 Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 Hei! Jeg har en 1991 W124 med elektriske vinduer. Vindusheisen fremme på førersiden fungerte ikke, så jeg har byttet selve motoren og skinnen. Nå fungerer den, men den "hakker" seg oppover. Noen som vet hva det er som gjør dette? Jeg tenkte om det kunne hjelpe med litt silikonspray i pakningene/gangene til selve ruten, men det var det liten effekt i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 13, 2010 Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 Byttet du til ny heisemekanisme, eller brukt fra en annen bil? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirevåg Skrevet August 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2010 Både motoren og heisemekanismen er helt ny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 14, 2010 Rapporter Share Skrevet August 14, 2010 Da ville jeg ihvertfall dobbeltsjekket at den er helt korrekt montert. Skal ikke være nødvendig med noe ekstra smøring hvis alt er i orden. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg