tom28 Skrevet August 13, 2010 Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 hei har en passat 2001 1.9 tdi 130hk men i det siste skulle man tro bilen bare hadde 30hk. får den ikke opp i fart. fant ut at turboen var ødlagt, har byttet den men fortsatt ikke noe respons. noen som har en formening om hva feilen kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
highline 2001 Skrevet August 13, 2010 Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 Hei Du bør vel kjøre en diagnose først for å sjekke om alt der er i orden. Deretter bør du vel sjekke at du ikke har trykklekasje noen plass. Hos meg hoppa turboslangen av nede ved ic en gang. Da gikk den merbart dårligere kan du si. Får disse "jalla" klemmene som holder turboslangene på tdipassat er jo kjente for å gli av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom28 Skrevet August 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 var å tok diagnose på bilen istad da fikk jeg fikk jeg en feil meld på ladetrykksregulatoren, kan denne forårsake så mye problemer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet August 15, 2010 Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 ja. denne sender signal til styreenheten om kva turbotrykk du har til ei kvar tid, og viss den fjuskar, blir alt feil i innsprøytinga, dvs innsprøytingsmengde og tidspunkt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg