loxus Skrevet August 11, 2010 Rapporter Share Skrevet August 11, 2010 Handlet meg en "delebil" ettersom noen hjullager, bremseskiver og opphengskuler må byttes. Samtidig er 1 ventilløfter knekt og kjører for tiden på 5 sylindre og ca 3 hestekrefter. Jeg lurer på hvordan jeg skal få løsnet vippearmakselen (eller hva det heter) og tatt den ut uten å måtte løsne toppen? Jeg er inneforstått med at man bør ta ut radiator og grillen, og samtidig løsner hjulet som registerreima sitter. Men jeg lurer på om noen har litt hands on tips og triks for å få løsnet og tatt det ut på enklest måte? Samtidig som at ventiler og alt holder seg i riktig posisjon selv om reima er tatt av :) Tusen takk for hjelp! Siter [X] 2007 - Volvo C30 2.0D [ ] 1991 - BMW e34 525i [ ] 1999 - Chrysler Stratus 2.0 [ ] 2007 - Nissan Narvara 2.5D [ ] 2005 - Renault Kangoo 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.