PoloDude Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Er det noen som har lagt ledninger gjennom torpedoveggen på en 6N????? Prøver åå finne en gjennomføring jeg kan følge,men det er ikke lett....lurer litt på å skru løs frostvæskebeholderen å bruke gjennomføringa bak den.. Har noen et glupt forslag?????????????????????????????? Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 vist du følger ledningene fra bateriet til torpedoveggen finner du to gjenomføringer du får presset en strømkabel gjennom der. men du må nåk fjerne frostvæskebeholderen for å få ned armen ja. bare ha "LITT" tålmodighet så går det nåk;) Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Har ikke prøvd på Polo, men på den del andre biler og oppskriften jeg har brukt er som følger. Finn ut speedometervaieren går igjennom torpedoveggen, skyv en ståltråd igjennom veggen og hekt ledningen i denne ståltråden. Da kan du enkelt trekke ledningen igjennom selv om at det er trangt. Jeg har som oftest gått igjennom fra kupè siden (dvs innenfra). Gjennomgangen i torpedoveggen er som oftest litt ovenfor pedalene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Hva med å borre et hull? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Februar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Endelig...det var bare å ta seg god tid(og et godt råd av PoloBoy her på forumet)så fikk I det til....YES! Men takk for alle gode råd! Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg