LangFørr Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 Hei! Ønsker å kjøpe en volvo pv 544 1958 eller 1959modell. Alt av interesse, trenger overhodet ikke være strøkent. Hvis du har et objekt så ring meg gjerne eller send meg en melding. Mobiltelefon: 48146733 E-mail: ch-hov@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet August 12, 2010 Rapporter Share Skrevet August 12, 2010 Du skulle nok ha kjent din besøkelsestid og kjøpt objektene til esbandos. De har jo ligget til salgs i flere år. Men nå er de vel 'endelig' "borte". :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 14, 2010 Rapporter Share Skrevet August 14, 2010 Hvis du kan gå ned til 57 kan vi vel alltids se hva vi finner i vognskjulet. Langt fra strøken, men den har fire nye skjermer. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet August 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 Vil ha eldre enn 60`men med hel frontrute;) Ellers takk for tilbudet Reodor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg