skogsland Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 Har en Audi A4 B5 stasjonsvogn som jeg skulle hatt en dobbel cd spiller i. Snakka med Møller og de mente at jeg måtte bytte hele dashbordet, men de var ikke helt sikre. Så derfor spør jeg.. Er det noen her som har peiling på åssen man skal gå fram for å få gjort dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 Litt vanskeligt å finne 100% rett når du ikkje oppgir årsmodell. Men her er utvalget til bilradiospesialisten http://www.bilradiospes.no/m/shop/?mid=m436&vn=736&katid=223 Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 10, 2010 Rapporter Share Skrevet August 10, 2010 Du må som minimum bytte ut hele midtkonsollen med en fra B5.5 (00-01 facelift-modellen) som har dobbelDIN originalt, og du må ha med litt innmat også. Nye fester må tilrettelegges i ditt gamle dashbord. Du trenger isåfall også den spesielle monteringsrammen for B5.5 til 695,-: Det blir litt tilpasning av klima, nødbryter må fixes... endel arbeid, men finnes også nok av how-to's på nett... det finnes forøvrig fortsatt mye bra av single-DIN flipskjerm-spillere, dette vil spare deg for rikelig av både tid og penger i dette tilfellet tror jeg... ;) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg