Muradi Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 Hei har 4 gamle høytallere i Volvoen min og ønsker å bytte de ut pga dårlig lyd. Men jeg vet ikke hva jeg skal lete etter. Vil helst ha noe som passer til bilen, slik at jeg slipper å jukse det til. Sub har jeg, men ikke forsterker. Forresten; har lite peiling på anlegg og slikt, men er det en ide og skaffe seg en bedre cd/mp3 spiller i samme slengen? Og bør høytallere også kobles til forsterker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 10, 2010 Rapporter Share Skrevet August 10, 2010 (endret) Du skal se etter 5,25" høyttalersett, og eventuelt et par overganger på noen årganger: er det en ide og skaffe seg en bedre cd/mp3 spiller i samme slengen?Bedre enn hva? Hvilken spiller har du nå m.a.o. Endret August 10, 2010 av TransMedia Morragrut i øya kan gi dårlige svar gitt... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 10, 2010 Rapporter Share Skrevet August 10, 2010 Sub'en - slik jeg tolker det - er tilkoblet en forsterker. Det er her spørsmål om høyttalerene fremme burde drives av en forsterker. Svaret er ubetinget ja. En god forsterker og rimelige høyttalere er som oftest bedre enn gode høyttalere drevet av en cd-spiller på 4x5-7 watt... :) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg