Chosen Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Noen som har flere bilder av den golfen her ? :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 nope...men kool bil... 5 dørs og jo :D :D me like Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Februar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Skulle heller vært 3-dørs ;) Men den er rådeilig, liker fargen ufattelig godt ... Minner meg om industrilakken dem bruker på nordsjø osv... :D Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 5 dørs som er tingen :D komer lettere inn i baksettet :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Originally posted by elanzer 5 dørs som er tingen :D komer lettere inn i baksettet :D Nei nei nei! 3 Dørs som gjelder, meningen er at man skal ha vanskligheter med og komme ut av baksetet :D OG det er mye finere :D Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Pluss at med 3 dørs så må alle gjennom en kontroll før dem slepper inn, dvs at føreren får sett hvem som går inn i bilen, du må selfølgelig ha en troverdig sidepilot, men hvis du har alt dette, så slipper du utingen med at du sier "jaok, sett dere inn" så hiver 14 stk seg i bakdørene og så sitter du der med 3 fjortissjenter uten noen som helst form for former under genseren! Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Originally posted by ThaBoZZ Pluss at med 3 dørs så må alle gjennom en kontroll før dem slepper inn, dvs at føreren får sett hvem som går inn i bilen, du må selfølgelig ha en troverdig sidepilot, men hvis du har alt dette, så slipper du utingen med at du sier "jaok, sett dere inn" så hiver 14 stk seg i bakdørene og så sitter du der med 3 fjortissjenter uten noen som helst form for former under genseren! Dette skrev ikke jeg, var selfølgelig Jeb som måtte komme med morsomhetene sine igjen, kan ikke la han sitte alene på pcen min vett... Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Februar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Originally posted by ThaBoZZ Dette skrev ikke jeg, var selfølgelig Jeb som måtte komme med morsomhetene sine igjen, kan ikke la han sitte alene på pcen min vett... Hahahha :D Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg