Touran 2005 Skrevet August 7, 2010 Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 Motorlampen min har lyst i en periode nå. Ved diagnose viser det seg at V157 - EGR-ventil ikke har kontakt. Jeg kjøpte ny hos Erik Arnesen i går for 3600 kr! Jeg byttet ventilen og slettet diagnose. Bilen gikk som den skulle igjen, men i dag 24 timer etter bytte av ventil lyser lampen igjen med samme feilmelding. Kan noen hjelpe meg å forklare hva som skjer? Evt hva jeg har gjort galt? hvordan jeg får reparert det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 7, 2010 Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 Kanskje den som feilsøkte burde fått/tatt mere tid på litt grundigere diagnose, nå burde du kanskje begynne med å måle kablene mellom ECU og Ventil/styring av ventil. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Touran 2005 Skrevet August 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 Takk for svar! Vet du om noen i Oslo-området som ikke tar blodpris for dette? Vil nødig bruke Møller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg