Gå til innhold

førstebil

Ranger emnet


Accent

Anbefalte innlegg

Hei. er snart 18 år og oppkjøringen nærmer seg. har i den anledning sett etter bil. Fant en 1996 hyundai accent LS som hadde gått 44000 km. Bilen er såvidt jeg vet strøken, null rust og fast i drivverket. Eid av gammel dame som ikke lenger fikk ha lappen.

 

Personlig syntes jeg den virker som et greit kjøp med tanke på økonomi (litt eldre dame-bil, men får ofre verdigheten til jeg får mer penger):D

 

Noen erfaringer å dele? Og er 19 000 kr en fornuftig pris for denne bilen?

 

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite feil på disse, men det er jo ikke akkurat komfort å rope hurra over. Dessuten så kan jo utseende diskuteres.. :p men hey, bra bil for å komme seg fra A til B.

 

De ruster i bakskjermene. Innenfra og ut, samt bærebroene foran ruster. Tas på garanti visstnok. Synes 19k var litt mye for denne da du får GLS utgaven til samme prisen stortsett. LS har vel så å si ingenting utstyr.

Endret av Margido

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

19 000 var litt i det drøyeste laget! Hvis du går inn på http://www.finn.no så finner du mye billigere accenter! Jeg kjøpte en moped for 1500, og den byttet jeg nå et år etter i en Hyundai accent gls 1998 mod.

Men selvfølgelig, du velger jo selv... er jo en del du kan gjøre med bilen også, for å få den til å bli litt kulere! :cruising:

Min accent er jo ikke stort og se til! men hvis du sjekker min tråd som heter Styling, så kan du se hva mine planer er :tannløs:

Da kan det være du får noen ideer, eller du har noen ideer og dele :thumb

 

Men lykke til med bilen!:win

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår