Tjabrosjan Skrevet August 5, 2010 Rapporter Share Skrevet August 5, 2010 Hei. Har en mercedes 190E som har vært en dårlig venn i de siste to ukene.. starter som regel greit og går greit på langkjøring.men kan stoppe plutselig i nerbremsing eller når den går på tomgang. og når jeg prøver å vri rundt nøkkeln i gjenn,så er det ingenting som skjer. kan finne på å starte 5 minutt etter på. Håper på hjelp,er møkk lei av å stå å lage kø i lyskryss i rush trafikkenonfiredevi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet August 5, 2010 Rapporter Share Skrevet August 5, 2010 blir vel å sjekke vanlige ting som rotor, fordelerlokk, plugger, pluggledninger mm. kan og være ei fjær eller to som har røket, disse er til å trekke tilbake wiren til gasspedalen. Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjabrosjan Skrevet August 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2010 Alt av det er skifta. Men feilen er funnet tror jeg,bensinpumpa vil ikke starte med det første etter den har stoppa av seg selv. kan det være et rele? hvor sitter det evnt? Har også mistet noen målere i dashen. bensin,temp og oljetrykk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 bensinpumpe releet sitter rett bak batteriet. er det største releet som sitter der. Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fisk3n Skrevet September 8, 2010 Rapporter Share Skrevet September 8, 2010 Jeg hadde akkurat samme problemet men min mb 190E (89modell) Jeg bytta bensinpumpe releet og noe som heter motorvern relee. Etter at jeg gjorde det så har den ikke stoppet, men den virker fortsatt litt rar på tomgangen men det får vel bare være så lenge den ikke dauer lenger. :cheers: ps: motorvernreleet sitter rett bak bensinpumpereleet og det har et lokk på toppen med ei sikring i. I tilfelle du ville prøve å bytte det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kinomaskinist Skrevet April 20, 2011 Rapporter Share Skrevet April 20, 2011 Jeg hadde akkurat samme problemet men min mb 190E (89modell) motorvernreleet sitter rett bak bensinpumpereleet og det har et lokk på toppen med ei sikring i. I tilfelle du ville prøve å bytte det. Handla meg et nytt originalt OVP relee. Er det vanskelig å skifte det selv. Vet hvor det sitter, men har aldri gjort det før. Noe jeg må passe på ved montering? Eller er det bare plug and play? Siter 1991 Mercedes 190e 1,8 sølvgrå 1986 Volvo 360 rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet April 21, 2011 Rapporter Share Skrevet April 21, 2011 det er som et relè, så er bare å dra det opp, og sette det nye ned samme vei på samme plass :) kan ta av minuspolen først hvis du er usikker. Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg