32167 Skrevet August 5, 2010 Rapporter Share Skrevet August 5, 2010 hei. Har en chrysler stratus som jeg skulle ha skifte den ene vinduspylern på. På undersiden av panseret er det et slags cover som jeg ikke får av. Noen som vet hvordan jeg skal få gjort det uten å ødelegge det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet August 8, 2010 Rapporter Share Skrevet August 8, 2010 Må nesten bare bruke et lite flatjern og makt på de plastklipsene som holder matten, ikke så lett å få av uten å ødelegge dem, men er ingen andre måter å gjøre det på. Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
32167 Skrevet August 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2010 Fant ut av det :) virka som de skulle brekke men gikk bra. ser det er den del av de som har brekt før så har ikke så mange igjenn som holder den greia på plass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg