TheBATMAN Skrevet August 5, 2010 Rapporter Share Skrevet August 5, 2010 Hei Lurte på om noen har erfaring med at klimanlegge på Golf V (2004 mod) ikke gir kald luft? Først så trodde jeg at mulig gassen var tomt noe som gjorde at den ikke ga kald luft, men har etter fylt den og fortsatt er det ingen kald luft :( fikk tips om at mulig det kan være kupefilter som må byttes.. Men jeg ikke peiling på hvor denne kupefiltern skal sitte og om det er noe enkel affære å bytte selv.. :) Eller er det noe annet som må sjekkes? Siter Audi A4 1.8 Turbo Honda Accord 2.0 EX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davidvilla Skrevet August 5, 2010 Rapporter Share Skrevet August 5, 2010 Jeg har akkurat samme problemet. Blir jo aldri kald luft!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 7, 2010 Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 kupefilteret er på passasjer sida under dashbordet. fjern skumdekselet. og man ser eit avlangt deksel som skyves tilsides og filteret kommer fram i synet. gjort på 1 min. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-mann Skrevet August 12, 2010 Rapporter Share Skrevet August 12, 2010 husk at ac er på når det gule lyset ikke lyser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg