Melli Skrevet August 4, 2010 Rapporter Share Skrevet August 4, 2010 Har problemer med det jeg tror er startmotoren på en mondeo 2.0 bensin. Når jeg prøver å starte den, sier det bare klikk i startreleet, men ingenting skjer. Starteren drar ikke rundt. Dette skjer selv om batteriet er helt i orden. Kan jeg med dette si at starteren er synderen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janker Skrevet August 6, 2010 Rapporter Share Skrevet August 6, 2010 Har problemer med det jeg tror er startmotoren på en mondeo 2.0 bensin. Når jeg prøver å starte den, sier det bare klikk i startreleet, men ingenting skjer. Starteren drar ikke rundt. Dette skjer selv om batteriet er helt i orden. Kan jeg med dette si at starteren er synderen? ja du kan nokk d. jeg hadde samme problemet på mondeoen her, det er litt kjinki å skifte den, jeg brukte vell 2-3 timer på å sjifte den. det er en 4wd jeg sjiftet på å det er litt mere arbeid på dem... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet August 7, 2010 Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 Mest sannsynlig innslaget på starteren som er gåen. Du kan jo prøve å slå forsiktig med en hammer på startmotoren for å banke til børstene. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg