VolvoTore Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Hei! Er det noen der ute i den enorme internettverden som har kjennskap til dette firmaet? Han som driver det heter Halvor Midtbøen. Firmaet har drevet med endel import og salg av bruktbiler, spesielt fra Tyskland tror jeg. Noen erfaringer/rykter? hmmmmmmmmm Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
500 Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Jeg har bare positive erfaringer med dette firmaet. Han er ganske seriøs han karen der tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Februar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Jeg har det stikk motsatte... kjøpte bil av han for 3 år siden, solgte den for 2,5 år siden og er ennå ikke ferdig med han!!:mad: Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 500, hvorfor går det ikke ann ¨selge deg en PM, skulle gjerne snakket med deg ang effektanlegg, hørt rykter om at du hadde noe til Uno Turbo Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg