Audi 1,8T Skrevet August 3, 2010 Rapporter Share Skrevet August 3, 2010 Er det noen som har erfaring med og bygge effektanlegg med rør fra biltema ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 3, 2010 Rapporter Share Skrevet August 3, 2010 Det er vel ikke rørtypen som avgjør om det gir effekt, det er vel helle lydemperne og han som mekker det sammen. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet August 3, 2010 Rapporter Share Skrevet August 3, 2010 Husk bare at det er galvaniserte rør som utvikler noe giftig gass når du sliper og sveiser på det. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet August 4, 2010 Rapporter Share Skrevet August 4, 2010 kjenner et par som har gjort dette :) det funker jo :P spørs hva du er ute etter det !! Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 4, 2010 Rapporter Share Skrevet August 4, 2010 Bare vær klar over at dette kommer til å ruste i løpet av et par uker. Kjøpte rør på Torshov når jeg bytta på min B5. 14 dager senere var de dekket av overflaterust.. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet August 4, 2010 Rapporter Share Skrevet August 4, 2010 Rustfrie rør på torshov koster bare noen kroner ekstra... Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 4, 2010 Rapporter Share Skrevet August 4, 2010 Rustfrie rør på torshov koster bare noen kroner ekstra... Yup, angret som bare det når mine rør rusta i stykker. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet August 5, 2010 Rapporter Share Skrevet August 5, 2010 Jeg har 3" biltema eksos, ikke noe problem med rust noe sted etter halvt år med bruk. Kjørte litt med det på vinterforhold. Hvis det er thorsov eksos som ruster trenger ikke det være likt med biltema. Men anbefaler andre potter enn det biltema har! Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg