mariusjacobsen Skrevet August 2, 2010 Rapporter Share Skrevet August 2, 2010 Hei! Jeg har nylig blitt ansatt i et nytt firma, og får firmabil. Jeg har fått et budsjett på hele 550.000,-. Bilen må oppfylle følgende kriterier: 1. Må være stasjonsvogn / liten suv 2. Må være Mercedes, BMW, Audi, VW, Volvo eller Opel. 3. Må være ny. Jeg er ingen ekspert, og når jeg først har denne muligheten ønsker jeg å utnytte den fullt ut. Jeg har veldig lyst på en liten SUV med firehjulstrekk. Har foreløpig Q5 og XC60 i sikte, men jeg ville forhøre meg med ekspertene her. Hvordan får jeg mest bil / utstyr for pengene? Den nye jobben involverer veldig mye kjøring, og derfor er kjørekomfort og utstyr ganske viktig. Setter pris på all hjelp jeg kan få :) Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 2, 2010 Rapporter Share Skrevet August 2, 2010 Du får jo en Mercedes e-klasse stasjonsvogn til den prisen, og mer behagelig bil tror jeg du skal lete lenge etter. Men firehjulstrekk blir nok for dyrt, så det må du evt. klare deg uten. Ellers vil jeg absolutt anbefale deg å ta en tur til de forskjellige forhandlerne, og prøvekjøre flere forskjellige biler før du tar en endelig avgjørelse. Hva man oppfatter som behagelig og komfortabelt vet man bare selv, så det beste er å prøvekjøre flest mulig biler. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusjacobsen Skrevet August 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2010 Takk for tipset. Jeg har en samboer som stritter imot Mercedes som en katt i et badekar. Prøver å åpne øynene hennes, men hun står på sitt og mener det er "gubbebil". Tull sier jeg. Jeg ser at man får Q5 til under en halv million, og XC60 til rundt 550, men da blir det mindre utstyr selvfølgelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg