stevieg Skrevet Juli 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 (endret) Bestilte for et par uker siden felger igjennom et ganske så kjent norsk nettsted. Da jeg snakket med de på Mandag 12.7 sa de at felgene ville bli sendt fra leverandøren deres i utlandet på Torsdag 15.7, og at dette vil ta maks 7-10dager. Ringte de igjen igår, og fikk da fortalt at de som produserte de røde ringene til felgene var på ferie. Dette hadde de altså ikke informert meg om. Jeg fikk vite det først når jeg ringte, som igjen var over 2uker etter at jeg hadde bestilt. Nå skal jeg altså få tilsendt felgene uten de røde ringene jeg har bestilt, slik at disse må ettermonteres selv når de som produserer ringene har kommet hjem fra ferie. Hva ville dere gjort her? Gitt faen i hele handelen og kjøpt fra andre? Endret Juli 31, 2010 av stevieg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Juli 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 Spørs vel om det er mye arbeid å få de røde ringene på hjulet egentlig, og om de er vanskelig å montere. Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Juli 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 Tipper de røde ringene er de for å holde felgen i senter på navet. Dette er ingen problem å montere selv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stevieg Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 Tipper de røde ringene er de for å holde felgen i senter på navet. Dette er ingen problem å montere selv :) Disse ringene er for å få felgene til å passe bedre til bilen min. Det er snakk om denne røde ringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stevieg Skrevet August 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2010 Noen som vet hva normal leveringstid er når felger er sendt? Er usikker på om det er fra England eller Tyskland, men noe sier meg at det ikke har så stor betydning. Ble sendt for 12-13 dager siden, fortsatt ikke hørt noe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ixion Skrevet August 12, 2010 Rapporter Share Skrevet August 12, 2010 Det er så mange variabler, hvis det er sendt med lastebil så tar det normalt en uke.. Men kan bli stoppet i tollkontroll, eller lastebilen har mange andre stopp i løpet av veien. Sendes det med posten kan du garantere att det ligger på tollagret å samler støv i noen dager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg