CKadett Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 Hei! Har akkurat kjøpt meg en Audi 100 2,3Q som trenger nye bakbremser.. Bestilte skiver og klosser på mekonomen og skulle hente de i dag, men oppdaget at de jeg fikk ikke var ventilerte..og det sitter det på bilen min. Fikk beskjed om at Audi 100 C4 ikke har ventilerte skiver bak på noen modeller, mens av andre har jeg hørt at til og med biltema har ventilerte skiver bak til Audi 100...:drunk: Noen her som vet hva som er riktig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zevyy Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 Det er ikke noe must å ha ventilerte skiver. Du kan bruke vanlige om du vil det.. Men det skulle ikke forundre meg om du kunne få tak i det rundt om.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CKadett Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2010 Ikke noe must nei, men er jo greit å bruke det som sitter der, ettersom jeg har caliper og bremseskjold for de bremsene. 269 x 20 måler skivene mine og har funnet ut at det er det samme som sitter på A6 Quattro ,S4 og S6 ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CKadett Skrevet August 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2010 Da har jeg hentet skiver som måler 269x20 og de passa heller ikke på bilen. Nå er det dybden på skiva som er feil... de nye måler 61 mm, mot 65 mm på de gamle og da må jeg eventuelt shimse ut caliper 4 mm for å få det til å stemme. Noen som har en idè om hva jeg har bremser fra? Er ikke bygd ut noe caliperne med de gamle skivene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet August 8, 2010 Rapporter Share Skrevet August 8, 2010 Da har jeg hentet skiver som måler 269x20 og de passa heller ikke på bilen. Nå er det dybden på skiva som er feil... de nye måler 61 mm, mot 65 mm på de gamle og da må jeg eventuelt shimse ut caliper 4 mm for å få det til å stemme. Noen som har en idè om hva jeg har bremser fra? Er ikke bygd ut noe caliperne med de gamle skivene.. Hadde samme problem. Viste seg at det var ettermontert S6 bakaksling på min. Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg