NookieNO Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 Jeg har en Audi a4 1995 modell. Dersom man har lite bensin, eller skrur av bilen med lysene påslått skal det komme en pipelyd for å varsle. Denne har blitt borte i min bil. Ved manglende bensin kommer det lys i instrumentpanelet, men ingen varsellyd altså. Hva er galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteinarS Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 Har litt av samme prob men min.. Piper når det er lite bensin, men den har sluttet å si ifra om lysene står på. Så håper noen kommer med en løsning på dette problemet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Juli 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2010 trodde ikke bilen var "lur" nok til å pipe om man ikke slo av lysene jeg, så da har tydligvis jeg også problemer:P men bensinmåleren har sluttet å virke/viser konstant tom tank, så kanskje like greit at den ikke lager lyd:P Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NookieNO Skrevet August 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 Ringte møller i dag, og fikk beskjed om at det kunne være buzzeren inni instrumentpanelet som var kaputt. Ville koste mellom 4-8000 for nytt instrumentpanel. Hærlig pris! Skal dra innom verkstedet mandag for å plugge bilen i datamaskinen. Håper vi blir klokere da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteinarS Skrevet August 13, 2010 Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 Ringte møller i dag, og fikk beskjed om at det kunne være buzzeren inni instrumentpanelet som var kaputt. Ville koste mellom 4-8000 for nytt instrumentpanel. Hærlig pris!Skal dra innom verkstedet mandag for å plugge bilen i datamaskinen. Håper vi blir klokere da. Med den prisen tror jeg at jeg skal klare å huske å skru av lysene mine.... Henge en tusenlapp i frontrura, så husker man plutselig å skru av alle lys :blunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 13, 2010 Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 En summer har to ledninger og fungerer som en liten høytaler. finn ut hvor den gamle sitter, reis på mekonomen og kjøp en til 50 spenn og koble de to ledninga inn der den gamle satt... samma åssen man kobler den, så det er nesten idiotsikkert. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet August 13, 2010 Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 På min 80 begynte lydvarselet for lys å virke omtrent et år etter jeg fikk bilen, nå er det borte igjen:wonder: Gjør egentlig ingenting, jeg husker (nesten) alltid å skru av lysene...:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NookieNO Skrevet August 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2010 Var på møller i dag. Kom ut en kar som plugget bilen i datamaskinen. Deretter sendte han tvangssignal til buzzeren/summeren og fikk ingenting igjen. Fikk beskjed at han kunne konkludere 100% med at det var denne som var gåen. Møller selger dog kun fullstendige instrumentpaneler og det er rimelig uaktuelt å bytte ut hele. Ser at det har kommet forslag om å skru opp hele shaiten og bytte ut bare "høyttaleren". Dessverre har vi ikke Mekonomen her jeg bor. Noen som aner hvor ellers jeg kan få tak i ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blanco Skrevet August 21, 2010 Rapporter Share Skrevet August 21, 2010 parker inntil en vegg da ser du at det lyser om du glemmer det, eller eventuelt kjør til det blir mørkt :-) Siter - Mercedes Benz C180 1999 - Audi A4 1,8T 1996 - Mercedes Benz C180 1994 - Audi 80 1,8S 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arild65 Skrevet Oktober 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Hva med denne da? Kan sikkert monteres i på baksiden av instrumentet om du vil ha alle funksjonene. Ellers er det rimelig enkelt å koble. Denne har biltema hatt lenge, hadde den på min -75 Mazda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg