ErlendK Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 (endret) Skal selge min Polo 1996mod 1.3l 3dørs, grunnet nytt bilkjøp. Har hatt litt problemer med å starte den innimellom (vet ikke hva dette er)men brukte den hver dag til jeg kjøpte meg ny. Bakluken får jeg ikke låst opp med nøkkelen. Bilen har rullet ca 220000. Selger med nye sommerdekk på felg (Sitter på) pluss coilovers (med TUV papirer). Begge bakrutene på siden, pluss bagasjeruta er sota. Vinterdekk (Pigg) Bilder vil bli lagt ut senere. Noe du lurer på? Bare å ringe på 99537800 eller sende melding. Helst utenom arbeidstid: ca 08:00-16:00 Jeg bor på Langhus (Ski kommune,Akershus fylke) Kom gjerne med bud. Erlend Endret Juli 30, 2010 av ErlendK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 (endret) Du må nok legge ut mere info en dette. Årsmodell, km stand osv. Endret Juli 29, 2010 av _MDS_ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendK Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 Selges billig ved hurtig avgjørelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendK Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 Du må nok legge ut mere info en dette. Årsmodell, km stand osv. Sånn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendK Skrevet August 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2010 Bilen ligger nå ute på AutoDb med bilder Etc. AutoDB-kode: 1184845 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg