Svima91 Skrevet Juli 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 Hei :) Jeg tenkte jeg bare ville høre hva andre syns er finest :) For drev vurderte å fikse til runde hjulbuer på min omega a :) Burde, burde ikke? Siter Omega a 93mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 Helt klart finest med runde! Jeg kan ikke komme på en eneste bil som kler rette hjulbuer, det ser helt løk ut :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 Kadett B !!! Det er forresten meg på det første der. :D Hva med en av forgjengerne til Omega A'n? En håndfull baguetter: Kadett E på fransk? (Ser da kun på det under dørhåndtaket) Et par tilfeldige amcars: Nei da gidder jeg ikke kverulere mer, men på Omega A er det trivelig med Lotusbuer bak ja. :polish: Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 Jeg trekker mitt utsagn, men Citroen Eksem, der går grensa... Er det du som kjører Opel Raketten, eller sitter på? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 Jeg som kjører ja. Morsom vinterbil. Hatten ble parkert sammen med bilen. Men har den liggende klar. PS! Jeg la merke til en ting jeg ikke så i går: Similar Threads Thread Thread Starter Forum Replies Last Post runde hjulbuer omega A Geir0 Omega 12 09.11.09 14:45 runde hjulbuer bak omega a?? sveinemann Omega 3 17.12.08 00:36 runde hjulbuer på omega a turbomega90 Omega 4 11.06.07 22:39 Runde hjulbuer omega? skaabu Omega 14 02.07.06 19:00 Runde hjulbuer omega? skaabu Lakk og Karosseri 3 28.06.06 19:21 Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 Kongebil den kadetten der ja :D Ja runde hjulbuer er tydeligvis et hett tema på disse omegaene :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 Fant den i en annen opeltråd. Fått tatt noen avgjørelse, herr Trådstarter? Hva med å bygge nedover med sånne hjuldeksler istedetfor å sage oppover? dukenukem Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svima91 Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2010 frk. trådstarter takk ;) blir vel mest sansynlig runde hjulbuer ja :) bygger nok ikke nedover vertfall! ;) hehe Siter Omega a 93mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet August 3, 2010 Rapporter Share Skrevet August 3, 2010 God kveld frøken Opeldame Edna. Eller skal jeg si; "God morgen lille vakre Anne og til hennes pene mor Har du fått no' bær i spannet, vil du si meg hvor du bor God morgen hallingdøl og trønder (Ja vi elsker dette landet) På tide, åååååå stå opp" :D Vel nok om det frøken. Har du begynt å snitte opp buene enda? Det er vel ikke noe å lure på selv om det er et langtidsprosjekt du har? :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 4, 2010 Rapporter Share Skrevet August 4, 2010 I tillegg til de franske bilene Skody la ut her oppe kommer jeg på denne og.. :D Jeg stemmer også for runde buer. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg