Birdshell Skrevet Juli 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2010 (endret) Jeg lurte på hvordan man tar av fangerlistene foran på Audi 80 b4 ? Endret Juli 28, 2010 av Birdshell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennTore Skrevet Juli 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 (endret) Den lokale bilopphøggeren? :) edit: leste feil :-) Endret August 4, 2010 av GlennTore Siter Audi Coupe 2.8E PSN nick (GT5):Hondaintegratype Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocketr Skrevet August 4, 2010 Rapporter Share Skrevet August 4, 2010 Jeg lurte på hvordan man tar av fangerlistene foran på Audi 80 b4 ? Ser det er en stund siden dette er postet så regner med du har fått dem av? Jeg stakk bare et flatjern inn der du ser listen slutter å vippet den ut.. Siter -94´Audi 80 Avant 2,0E -94´VW Golf Cab 2,0 x92´VW Corrado G60 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birdshell Skrevet August 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 Ser det er en stund siden dette er postet så regner med du har fått dem av? Jeg stakk bare et flatjern inn der du ser listen slutter å vippet den ut.. Jepp har fått dem av;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg