esekiel Skrevet Juli 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2010 Hei! Har en golf som er ujevn når jeg holder jevn gass..Det føles ut som den hakker. Dette er mellom 2-3 tusen omdreininger ett sted og føles ekstra godt i andre gir. Har byttet lambdasensor for ikke så lenge siden...Noen andre ideer til hva det kan være? Den hakker ikke noe når jeg er på høyere turtall, si jeg ligger i 120 i 5 på langkjøring, da er den helt fin.. Siter Hallo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esekiel Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 Det kan også noen ganger føles som den ikke får bensin, at bilen ikke vil gå fremover.. På en måte som det kommer en boble i bensinen, da drar den ikke fremover også plutselig kommer den... Dette virker som henger sammen med hakkinga, kan det være luftmengdemåleren ? Siter Hallo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loffus Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 de kan vere så mangt. sjekka pluggane? tenningsmodulen? falsk luft? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inzam3 Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 Sjekk alle tennplugg kablene og tennplugg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg