tommydp Skrevet Juli 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2010 Ønsker å ordne intervallpussing på en gammel bil som ikke har dette originalt. Tenker å lage separat bryter for intervall. Har et intervallrele fra en Granada liggende, men så var det kobling da... Det er fire kontakter på releet: 54, 31, 31b1 og 31b2. Forslag til kobling mottas med takk:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2010 Bare husk på at Granada som oftest har justerbare intervaller. Så kanskje du trenger en variabel motstand også. Koblingen er jeg dessverre usikker på. Haynes pleier å ha gode koblingsskjemaer(orginale?) til gamle forder. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommydp Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2010 Bare husk på at Granada som oftest har justerbare intervaller.Så kanskje du trenger en variabel motstand også. Koblingen er jeg dessverre usikker på. Haynes pleier å ha gode koblingsskjemaer(orginale?) til gamle forder. Takker! Grannisen var fra 78 og hadde ikke justerbare intervaller:-)Jeg får vel lete litt etter koblingsskjema ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg