sao90 Skrevet Juli 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2010 Har problem med tank måleren min, den fungerer delvis da nåla stiger litt hvis jeg fyller en del bensin, men den viser altså altfor lite. Lurer på om det kan være sensoren/måleren som går nedi tanken, eller selve instrumentet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taslesen Skrevet Juli 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2010 jeg lurer også på dette :) Har en måler som lever sitt eget liv :P Er visst "vanlig" på 80'ene :S Siter 84 Opel Kadett E cc 92 Audi 80 2.3E 86 Toyota Hilux 2.4 (non Turbo) "And yes! I would like some Pie with that!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet August 2, 2010 Rapporter Share Skrevet August 2, 2010 Har problem med tank måleren min, den fungerer delvis da nåla stiger litt hvis jeg fyller en del bensin, men den viser altså altfor lite. Lurer på om det kan være sensoren/måleren som går nedi tanken, eller selve instrumentet? Vanlig problem, så trur det er måleren som går ned i tanken, er det jeg har fått erfart på min ihvertfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg