Gooner87 Skrevet Juli 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2010 Har litt problemer med varme i sidespeilene mine. Gjelder en Audi A3 2000 modell 1.8TQ. Idag lente jeg meg på sidespeilet på førersiden og brant meg skikkelig. Sjekket om jeg ikke hadde klart å skru på dem ved et uhell, hadde heller ikke det. Sjekket det andre speilet og det var kaldt. Skrudde på varmen for å sjekke om speilet på passasjersiden varmer, det gjorde det ikke. Virker som det er helt dødt mens speilet på førersiden begynner å varme med en gang tenninga vris om. Noen som vet hvordan jeg skal feilsøke på dette? Setter veldig pris på svar og hjelp:) På forhånd Takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2010 Står det noke i brukerhåndboka til bilen? Virker utetemperaturmåleren? Eg hadde ein bmw der varmen kom på sutomatisk når utetemperaturen var under ein eller anna temperatur. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2010 På MB får de strøm med tenninga, og har innebygget termostat, som kjører varme på dem når det er under 5-10*C, mulig det er termostaten som har ryki om det er samma. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2010 Står det noke i brukerhåndboka til bilen?Virker utetemperaturmåleren? Eg hadde ein bmw der varmen kom på sutomatisk når utetemperaturen var under ein eller anna temperatur. På MB får de strøm med tenninga, og har innebygget termostat, som kjører varme på dem når det er under 5-10*C, mulig det er termostaten som har ryki om det er samma. Har ikke brukerhåndboka. Forrige eier har rotet bort den. Utetemperaturmåleren virker. Kan være termostaten kanskje, men har hvert speil sin egen termostat? Rart at kun speilet på førersiden varmer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg