Gå til innhold

20 ledige plasser ACR 31 Juli

Ranger emnet


willy_

Anbefalte innlegg

http://www.bilforumet.no/biltreff-aktiviteter/255348-honda-treff-arctic-circle-raceway-lordag-31-juli.html

 

Dette er egentlig et Honda treff, men grunnet mange ledige plasser i år velger vi å invitere andre biler

 

Vi er litt diskriminerene og ønsker ikke driftere. Dette er et reint grip treff.

 

mer info kan leses i link på toppen av innlegget

 

Pris er 700kr og betales i club honda`s shop

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer det, honda er nok forbeholdt premiene, men du får delta og kan evnt gå med ryggen rak etterpå;)

 

det regner jeg sterkt med at jeg kan ;)

 

jeg syntes prisen er vell stiv for bare kjøring på lørdag... er blitt invitert i slutten av august til kjøring i regi av rana gatebil klubb for 1000,- lørdag+søndag

 

men nå er det en gang sånn at jeg kjenner masse folk innen CH og er ganske honda frelst å det er eneste helgen jeg har mulighet i år =S

 

men regner med ett Fantastisk treff med masse grip racing =)

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

what? Inviterer andre merker, til langt dyrere pris, men selvom de gruser dere får de ikke premie?

Hva er da poenget med å ha de med?

 

siden honda førerne må være medlem i klubben som koster 300 + 300 for kjøringa så blir det bare 100 kroner mindre en for de uten honda.. så syns ikke det er så ille, dessuten går det treffet her i minus, og det er et honda treff, derfor dyrere for andre merker..

du kan og se an hvor mye kjøre tid du får for de pengene, hjelper ikke om det er billig og det er 200 biler som skal på banen, blir ikke mye kjøretid, det kan jeg derimot garantere her..

 

premiene er ganske ubetydelige, så går ikke glipp av det helt store.. vi har premier for styling, motorrom og etc og for drag i våre klasser..

 

Og er vell ingen som skal komme dit for å gruse noen som helst, vi kjører etter veitrafikkloven må du huske;) kun kjøring for morro:)

Endret av willy_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da hadde man fått orntlige dekk på bilen og er klar tilavgang fra

harstad i 10 tiden på fredag ilag med delsolboy åsså blir det vel flere etterkjert

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår